Poruchy myček

Máte závadu na myčce nádobí Whirlpool, Hotpoint, Indesit nebo Bauknecht? Nemyje tak dobře, jak by měla, nebo se vůbec nezapne? Projděte si odpovědi na nejčastější otázky k servisu, údržbě a čištění myček. Další tipy, například, jak vybrat košík na příbory nebo vyměnit/vyčistit mycí ramena, najdete na našem blogu.

Nenašli jste řešení svého problému? Prosím, napište nám. Odborník na opravy myček vám co nejdříve odpoví. Potřebujete-li odpověď ihned, prosím volejte servisní linku 840 110 122.

Nejčastěji kladené dotazy

Co způsobuje přetečení myčky? Zvládnu opravu sám?

Co znamenají signalizace poruchy u myček Whirlpool – konkrétně f2, f3 a f4?

Myčka Indesit hlásí poruchu. Jak mám postupovat?

Mám poruchu myčky Whirlpool. Co znamená chyba f6?

Myčka nádobí nemyje. Zapne se, ale nespustí program, co s tím?

Co dělat, když myčka nefunguje a nejde ani zapnout?

Myčka neohřívá vodu, topné těleso je v pořadku a nehlásí žádnou chybu

Zeptejte se. Rádi poradíme.
Marek Proche

Marek Proche
Zákaznická podpora

227 191 733

Po–Čt 8:00—17:00
Pá 8:00—15:00

poradna@servis-whirlpool.cz

Položit dotaz

Jednou za čas posíláme informace o speciální akcích, slevách a výprodejích. Nudné a zbytečné obchodní e-maily neposíláme.

×