E-shop servis-whirlpool.cz prošel kompletní proměnou. Je přehlednější, vzdušnější a nabízí snazší objednávky náhradních dílů, příslušenství i oprav spotřebičů. Spouštíme také nový servisní blog.
AP Servis jako autorizovaný prodejce značek Whirlpool, Indesit, Hotpoint, Bauknecht a KitchenAid dlouhodobě staví na komplexních službách pro zákazníky – od prodeje spotřebičů a náhradních dílů až po značkové opravy. V roce 2016 jsme na e-shopu servis-whirlpool.cz spustili revoluční, rychlé objednávky náhradních dílů k domácím spotřebičům pomocí EAN kódu.
Celková proměna stránek: Proč a jak?
Aktuální redesign e-shopu přináší další usnadnění nákupu, a to od výběru dílů až po snazší orientaci v nákupním košíku. Přidáváme také odbornou poradnu, kde rádi zodpovíme dotazy např. ohledně:
- Instalace nových domácích i poloprofesionálních spotřebičů
- Výběru náhradních dílů, doplňků a příslušenství
- Poruch a servisu bílé techniky
Novinka: Servisní blog. Co vám přinese?
Zákazníky, servisní i obchodní partnery chceme 2–4× měsíčně informovat o novinkách a zodpovědět nejčastější otázky. Typicky, jak rychle vyměnit jednoduché díly, nebo jak postupovat při poruše přístroje. Připravujeme obsah v následujících kategoriích:
- „Oprav si sám“ – vycházíme z oblíbených zahraničních formátů typu „how to fix“
- Rozhovory – s našimi odborníky od techniků přes prodejce až po externí hosty
- Recenze – odborná i laická hodnocení náhradních dílů a příslušenství ke spotřebičům z rodiny Whirlpool Corporation
- FAQ – podrobně rozepsané odpovědi na často kladené otázky ze servisní poradny
Autory blogových článků budou přímo naši specialisté – servisní technici, prodavači i odborníci na náhradní díly. Do budoucna počítáme také s názory externích hostů.
Pomozte nám budovat servisní blog
Máte už teď otázky k fungování domácích spotřebičů, výběru nebo výměně náhradních dílů? Napište nám. Rádi zařadíme vaše téma do plánu.
S vývojem nového e-shopu pomohli sami zákazníci. Děkujeme
„Chtěli bychom poděkovat našim zákazníkům, kteří se podíleli na redesignu e-shopu. Díky nim jsme přišli na problémová místa a během testování jsme vše postupně ladili. Nový e-shop také pamatuje na opakované objednávky. Zrealizovali jsme některé nápady našich zákazníků, aby se jim nakupovalo jednodušeji,“ říká Jan Kvasnička, UX specialista a spoluautor návrhu nového e-shopu.
Dále dodává: „Důraz jsme kladli především na vyhledávání produktů a průvodce výběrem, aby nad ním návštěvník nemusel tolik uvažovat a měl jistotu, že si vybral opravdu správné zboží. Vše nově podporuje odborná poradna. Pokud má návštěvník jakýkoliv dotaz, co nejrychleji mu odpovíme.“
Naši zákazníci také čím dál více potřebují záruční a pozáruční servis, který jim na novém e-shopu přehledněji prezentujeme, aby mohli využít služeb našich profesionálů.
Z technického pohledu jsme e-shop opravdu hodně zrychlili a zapracovali na nalezitelnosti produktů ve vyhledávání, aby se lidé dostali co nejdříve na správná místa.
Technický pohled AW-DEV: tvůrce řešení
Při technické realizaci jsme se soustředili na optimalizaci mobilního zobrazení, rychlost a funkčnost. Díky tomu vám umožníme rychle procházet e-shop a pohodlně nakupovat i z mobilních zařízení.
Dále jsme vylepšili hledání, kde nyní můžete hledat pomocí názvu, kódu nebo i popisu produktu. Novinkou jsou také filtry ve výpisech produktů, které vám umožní snadno vybrat náhradní díly podle značek, skladovosti nebo ceny.
Technicky jsme také implementovali možnost vyhledávat náhradní díly pro vaše spotřebiče ve třech krocích. Vyberete značku, kategorii a nakonec konkrétní model. Dostanete se tak na schéma spotřebiče a nabídku všech náhradních dílů.
Další krok AP Servisu ke „speciálce“ s komplexními službami
Spuštění nového, rychlejšího e-shopu vnímáme jako další krok k naplnění vize AP Servisu: specialisty na spotřebiče rodiny Whirlpool Corporation od pohodlného nákupu přes odborné poradenství až po značkový servis.
Děkujeme celému vývojářského týmu a všem zákazníkům, kteří se na tvorbě nového e-shopu podíleli. Těšíme se na vaše dotazy v poradně a na viděnou v showroomu ve Francouzské ulici 114, Praha 10.
Marek Proche
Zákaznická podpora
Po–Čt 8:00—17:00
Pá 8:00—15:00