Na výrobcích značek Whirlpool, Indesit , Hotpoint a dalších se nově objevil nový kód, který přesněji identifikuje váš spotřebič pro potřeby servisu i vyhledání náhradních dílů. Takzvaný Industrial Code. Jako specialista na značky rodiny Whirlpool Corp. a jediný eshop s úplnou online nabídkou náhradních dílů a příslušenství k těmto značkám jsme přidali nový typ hledání a zároveň nově kompletní sortiment dílů značky Indesit, který do teď chyběl.
Co je to Industrial code (označení I.C. někdy také Ind. C.) ?
Je to další údaj na servisním štítku - nálepce na spotřebiči, který jednoznačněji identifikuje konkrétní model vaší pračky, myčky, sušičky, ledničky nebo jiného domácího pomocníka. Cca od roku 2015 je právě klíčovou informací na štítku je tzv. industrialní kód označovaný na štítku I.C. nebo také Ind. C. .Obsahuje detailní informace o použitých dílech, softwaru apod. Díky nim snadno vyhledáme správné náhradní díly nebo doplňky v databázi výrobce. Industrial Code obsahuje ve většině případů 12 místný číselný kód ( v méně případech 11 místný číselný kód)
U starších modelů je možné stále vyhledávat spotřebiče dle 12 nc servisního kódu.
Jak vypadají nové servisní štítky s I.C. kódem na spotřebičich spotřebičů Whirlpool, Hotpoint a Indesit?
Pár příkladů štítků , se kterými se můžete na vašich výrobcích setkat:
Servisní štítky spotřebičů z IKEA
Také spotřebiče zakoupené v síti obchodních domů IKEA pocházejí z dílny Whirlpool Corporation. I pro ně zajišťujeme značkový servis a náhradní díly. Nové servisní štítky spotřebičů z IKEA vypadají obdobně a obsahují také I.C. kód.
Kdy po vás budeme chtít servisní nebo nově industriální kód?
-
Při poptávce servisu spotřebiče
-
Při objednávce náhradního dílu nebo doplňku
Znát servisní kód se hodí také při dotazech na instalaci a fungování přístroje, nebo objednávkách dalších domácích spotřebičů do setu. V těchto případech ale není kód nutný, vystačíme si i s komerčním označením modelu.
TIP: Nejrychlejší řešení je celý štítek vyfotit a odeslat e-mailem na info@servis-whirlpool.cz.
Kde hledat servisní štítky na vašem spotřebiči?
Servisní štítky se většinou nacházejí na stejných místech podle typu spotřebiče.
-
Pračky a sušičky – většinou v kulatém rámu dvířek + na zadní stěně
-
Myčky – na rantlu otevřených dvířek, většinou z pravé strany
-
Ledničky – uvnitř lednice, většinou na boční stěně po vysunutí šuplíku na zeleninu
-
Mrazáky – na boční stěně po vysunutí spodního šuplíku
-
Trouby a sporáky – po otevření trouby na pravé boční stěně, u sporáků Hotpoint-Ariston někdy ve spodní přihrádce
-
Varné desky – zespodu desky, doporučujeme číslo opsat ještě před instalací spotřebiče
-
Odsavače par – uvnitř odsavače u ventilátoru nebo filtrů
-
Mikrovlnky – zezadu spotřebiče nebo na rámu spotřebiče po otevření dveří
-
Kávovary - zboku nebo zezadu na spotřebiči (za nádobou na vodu)
-
Klimatizace mobilní - zboku na spotřebiči
-
Klimatizace nástěnné - zboku na vnitřní jednotce nebo zboku na venkovní jednotce
TIP: Spotřebiče značek Indesit , Hotpoint-Ariston i některé starší spotřebiče mohou mít servisní štítky i na jiných místech. Pokud jej nemůžete najít, zavolejte nám – poradíme: 227 191 730. Sortiment náhradních dílů obsahuje miliony položek a je možné, že díl nemáme zanesený, protože ještě nebyl nikdy poptaný, ale s prvním prodejem ho zaneseme. Servisní rozkres a identifikaci dle servisního štítku najdete vždy a my garantujeme originální díl přímo od výrobce dostupný max. do 14 dnů od objednání pokud není na vlastním skladu. Stále zajišťujeme jak maloobchodní prodej v eshopu či na naší prodejně, ale i zásobování velkoobchodních partnerů z oboru oprav v CZ i SK. Naší výhodou je dostupnost všech náhradních dílů a bohaté zkušenosti z oboru oprav. Servisu a dílům se věnujeme už více než 30 let a víme, že nestačí zalistovat několik nejprodávanějších produktů, ale čekáte od nás pomoc s každým spotřebičem z rodiny Whirlpool pro evropský trh, tedy i: Indesit, Hotpoint, Bauknecht či Ignis.
Specialisty a odborníky na náhradní díly v naší společnosti jsou Marek Proche a Jiří Fuller a těší se na vaše případné dotazy a brzo budou dostupní i na online chatu přímo na webu, nebo stačí poslat email na: objednavkynd@apservispraha.cz a my se Vám brzy ozveme zpět na preferovaný kontakt.
Připomeneme, že se naši odborníci věnují kromě blogu i návodům a radám na našem YouTube kanálu, kde můžete najít spoustu odpovědí na nejčastější otázky, nebo užitečné ukázky častých servisních zásahu s použitím originálních dílů: https://www.youtube.com/user/APServisCZ/videos
Marek Proche
Zákaznická podpora
Po–Čt 8:00—17:00
Pá 8:00—15:00